כבלוגרית אופנה, יצא לי לנסות לא מעט מותגים – מהכי טרנדיים ועד הנישתיים שבנישתיים. אבל האמת? מעט מאוד מהם באמת מצליחים להיכנס לי ללב, ולהישאר שם. King Louie, לעומת זאת, עשתה את זה בלי הרבה רעש. בשקט, בסטייל, ועם תחושה נעימה של בית.
הכול התחיל לקראת סוף האביב האחרון, כשחיפשתי שמלה שתהיה גם יפה, גם נוחה, ובעיקר – לא תראה כמו עוד העתק של מה שכולם לובשים. משהו עם אופי. כשראיתי באינסטגרם פרסום על king louie dress sale, הסתקרנתי. לא הכרתי את המותג לעומק, אבל משהו בגזרות הרטרו-מודרניות והדפסים הייחודיים גרם לי לעצור. לחצתי. הזמנתי. לא חיכיתי יותר מדי.
וכשהשמלה הגיעה – הבנתי שזה זה.
כשהבגד מדבר בשקט, אבל בול
השמלה הראשונה שקניתי הייתה עם הדפס פרחוני עדין, בגזרת מעטפת. לא צעקנית, אבל כזו שכולם שואלים עליה. החומר היה רך בטירוף – כזה שנעים אפילו אחרי יום שלם במשרד ואז קפיצה לקפה עם חברה. הרגשתי שאני לא צריכה להתאמץ. שהשמלה עושה את העבודה בשבילי.
מה שאני הכי אוהבת ב־king louie clothes זה השילוב בין וינטג' לאופנה עכשווית. כל פריט נראה כאילו הוא מספר סיפור. אולי זו הסיבה שכשאני לובשת את הבגדים שלהם, אני מרגישה שאני מביאה איתי איזו נוכחות רגועה ובטוחה – לא מתאמצת, לא עוקבת אחרי טרנד, פשוט אני.
סיפור קטן, שמלה אחת והרבה משמעות
לפני חודשיים בערך, הייתה לחברה שלי מסיבת אירוסין קטנה בגינה שלה. אירוע לא רשמי, אבל בכל זאת רציתי להיראות יפה. הוצאתי את השמלה הכחולה עם ההדפסים הקטנים של King Louie שלבשתי רק פעם אחת לפני כן. ברגע שנכנסתי, שלוש נשים ניגשו לשאול מאיפה היא – כולל אמא של הכלה לעתיד. זו הייתה אחת הפעמים שהרגשתי שאני לא רק נראית טוב, אלא גם מרגישה טוב – וזה לא תמיד בא ביחד.
סריגים שמבינים את הגוף שלך
מעבר לשמלות, אני פשוט מאוהבת ב־king louie cardigans. הם לא רק משלימים את הלוק – הם מחבקים אותך בדיוק איפה שצריך. אני אוהבת לזרוק אחד מהם מעל שמלה כשמתקרר בערב, וזה תמיד נראה נכון. הקולקציה שלהם מגוונת, אבל שומרת על קו אחיד – צבעוניות רכה, גזרות נשיות, ותחושה של פעם, אבל לא ישנה.
הצעה אחת קטנה למותג שאני באמת אוהבת
אם יש משהו אחד שהייתי רוצה לראות מהם – זה אולי קצת יותר התאמה לאקלים המקומי. לפעמים הבדים מעט עבים לקיץ הישראלי, במיוחד ביולי-אוגוסט. אולי קולקציית קיץ קלילה יותר, או שמלות מכותנה דקה עם אותם הדפסים מקסימים – זה היה יכול להיות מושלם.
אבל חוץ מזה? השירות היה מהיר, המשלוח הגיע בדיוק בזמן, וההרגשה היא של מותג שבאמת שם לב לפרטים.
לסיכום שלא מרגיש כמו סיכום
אני לא ממליצה סתם. אני לובשת, חווה, ואז כותבת. ו־King Louie הצליחו לגעת בי – לא רק בארון הבגדים שלי, אלא גם בתחושת הביטוי האישי והנינוחות. הם מזכירים לי למה בכלל התחלתי לכתוב על אופנה – כדי למצוא את הפריטים שגורמים לי לחייך מול הראי בלי שאצטרך לשנות שום דבר בעצמי.
אם את מחפשת משהו קצת אחר, קצת קלאסי, הרבה נשי – את כנראה תתאהבי גם.
