כבלוגר מוזיקה, אני מבלה יותר שעות ביום עם אוזניות מאשר עם בני אדם. בין הקלטות, מיקסים, ביקורות או סתם האזנה לפלייליסט באמצע הלילה – האוזניות הן לא סתם גאדג'ט בשבילי, הן כלי עבודה ובן לוויה רגשי. לכן, כשנשבר לי זוג האוזניות הקודמות (בזמן נסיעה באוטובוס, ברור), הבנתי שזה הזמן לחפש משהו אחר. איכותי באמת, אבל כזה שלא ידרוש שאמכור את הגיטרה שלי כדי לממן אותו.
ככה הגעתי ל־1more sonoflow. בהתחלה הייתי סקפטי – השם מוכר, אבל עדיין פחות מדובר בין קהילת ה־"אודיופילים". ואז קיבלתי את החבילה. עיצוב נקי, מינימליסטי, בלי פוזה מיותרת. האוזניות יושבות נוח על הראש, לא לוחצות, לא מחממות את האוזניים גם אחרי שעתיים של האזנה, שזה נדיר אצל כאלה עם ביטול רעשים אקטיבי.
אבל העיצוב הוא רק ההתחלה. את ההפתעה האמיתית קיבלתי כששמתי את השיר הראשון – גרסה חיה של "Rivers and Roads" של The Head and the Heart. שמעתי דברים שלא שמתי לב אליהם קודם. נשימות של הזמר, תזוזת מיקרופון קטנה, ריוורב של החלל. פתאום התחברתי מחדש למוזיקה שאני כבר מכיר שנים. התחושה היא כאילו מישהו הוריד וילון בין האוזניים לבין הצלילים.
ביום שבת אחד, נסעתי עם חברים לטיול בגליל. במהלך ההליכה, אחד מהם ביקש ממני לשים מוזיקה שקטה באוזניות, אז חיברתי לו את ה־1more. תוך שניות הוא אמר: "מה זה?! זה נשמע כאילו אני באמצע הופעה". זה היה הרגע שבו הבנתי שאני לא מדמיין – יש פה משהו אחר. מאז, כל מי שנוגע בהן שואל איפה אפשר לקנות. התשובה שלי קבועה, ואני אפילו לא מקבל על זה עמלה.
מה שאני הכי אוהב ב־Sonoflow זה השילוב בין סאונד מדויק, אבל כזה שלא "עייף" מדי. יש עומק, יש דינמיקה, אבל גם חום. הם לא מנתחים את המוזיקה – הם גורמים לך להרגיש אותה. במיוחד כשאני עורך פודקאסטים או שומע הקלטות גולמיות – זה כמו פילטר טבעי שמבליט את מה שצריך בלי להתערב יותר מדי.
ואם כבר מדברים על שיפור – הייתי שמח לראות גרסה עם שליטה יותר מדויקת באקולייזר בתוך האפליקציה. יש בסיס טוב, אבל למוזיקאים מבינינו – תנו לנו עוד טיפה משחק. חוץ מזה, הסוללה היא פשוט פנומנלית. אני מטעין אותן אולי פעם בשבוע, למרות שהן איתי כמעט כל יום.
לסיכום? אה רגע – אמרנו בלי סיכומים רשמיים. אז פשוט אגיד את זה ככה: אם אתם מחפשים זוג אוזניות שייתנו למוזיקה שלכם את הבמה שמגיעה לה – שווה להכיר את 1more sonoflow. הן לא מנסות לצעוק "תראו אותי", אלא פשוט עושות את מה שצריך, בצורה הכי מדויקת, נוחה ונעימה שיצא לי לפגוש.
