החיים שאחרי הרפתקה: למה אני נשבע במותג Outdoor Research

כשפרשתי אחרי ארבעים שנה של עבודה קשה ברפת ובשדות, חשבתי שאנוח. שארביץ תנומה מול המדורה, אולי אלמד קצת שחמט, אקרא עיתון בשלווה. אבל הגוף, שהתרגל לקום עם החמה ולנוע בטבע, לא הסכים להיכנס לשקט הזה כל כך מהר. אז התחלתי לצאת – לשביל ישראל, להרי יהודה, למדבר יהודה, לכל מקום שדורש נעליים טובות, נשימה עמוקה, וקצת אומץ. ומהר מאוד גיליתי פרט אחד חשוב: בגיל שלי, לבוש טוב זה לא פינוק – זו הישרדות.

וכאן נכנס הסיפור שלי עם outdoor research israel.

פעם הייתי טיפוס של "יאללה, מה שיש בארון", אבל גיליתי שזה כבר לא עובד. בקיץ אני מזיע, בחורף רועד, ופתאום טיול פשוט יכול להפוך לאתגר פיזי. ואז חבר ותיק מהצבא המליץ לי לנסות את המעילים והחולצות של Outdoor Research. אמר שזה לא סתם מותג – זו גישה לחיים. צחקתי, אבל הקשבתי.

הפריט הראשון שקניתי היה ה-outdoor research echo hoodie. באותו יום יצאתי לטיול של יומיים בערבה. מזג האוויר היה הפכפך – חם ביום, קריר בערב, ולחות שלא מביישת את תל אביב באוגוסט. אבל אני? הייתי יבש, נעים, ואפילו לא חשתי שמש. הבד נושם, הקפוצ’ון מגן, והתחושה – כאילו תפרו לי את זה במיוחד.

החיים שאחרי הרפתקה: למה אני נשבע במותג Outdoor Research

מאז, הארון שלי התמלא בעוד פריטים של המותג. לא בגלל הלוגו או הסטייל (למרות שהם בהחלט נאים), אלא בגלל האמינות. אני לא צעיר. הגוף כבר לא סולח על כל טעות. אז כשאני יוצא לדרך – אני צריך לדעת שאם יתחיל לרדת גשם, אם יתחמם פתאום, או אם תבוא רוח מפתיעה – אני מוכן. outdoor research ישראל נותן לי את הביטחון הזה.

אבל מעבר לפרקטיקה, יש בזה משהו רגשי. כשאני לובש את הביגוד שלהם, אני לא מרגיש "זקן שמטייל". אני מרגיש כמו מישהו שממשיך לחיות. שעדיין חוקר, עדיין מגלה, עדיין חלק מהעולם הזה שהוא קצת פראי, קצת מסוכן, והרבה יפהפה.

אני זוכר טיול מיוחד ברמת הגולן, עם הנכד שלי. הוא בן עשר, ואני כמעט שבעים. טיפסנו יחד, והוא הסתכל עליי ואמר: "סבא, אתה נראה כמו סופר-הירו כזה!" חייכתי. לא כי הרגשתי גיבור – אלא כי ידעתי שזה בזכות הביגוד הנכון שעזר לי להחזיק בקצב שלו.

אז אם אתם, כמוני, בגיל שבו הגוף דורש הקשבה, אבל הנשמה עדיין רוצה להרגיש את הרוח בפנים – אל תתפשרו. תבחרו ציוד שיילך אתכם כל הדרך, מהשביל הראשון ועד לקפה שאחריו. אני בחרתי ב-Outdoor Research – לא בגלל טרנד, אלא בגלל שבגיל הזה, מגיע לנו הכי טוב.

ואם תשאלו אותי – אני לא בטוח מה יהיה המסלול הבא, אבל דבר אחד בטוח: ה-echo hoodie בא איתי.
כי גם פנסיונר צריך לפעמים להרגיש כמו הרפתקן אמיתי.