תגית: tikki israel

  • איך tikki sandals גרמו לי להיפרד מהבלנסטון שלי בלי רגשות אשם

    טוב, אני אתחיל מהסוף: כבר חודש שאני לא נועלת שום דבר חוץ מ־tikki sandals. וזה אומר הרבה, כי אני בחורה של נעליים. יש לי מדף שלם בארון שהכנתי במיוחד, עם קופסאות ממותגות, נעלי עקב שלא ננעלו מאז החתונה של בת דודה שלי, וסניקרס שראו יותר אבק מאשר אספלט.

    אבל אז הגיעו הטיקי. בהתחלה קצת זלזלתי – מה כבר יכול להיות מיוחד בעוד זוג סנדלים שטוחים? ואז ניסיתי. ופתאום הבנתי שזה לא עוד זוג. זה הזוג.

    אני לא יודעת איך להסביר את זה בלי להישמע דרמטית, אבל זו הרגשה כאילו מישהו סוף־סוף הקשיב לרגליים שלי. ה־tikki israel פשוט מבינות אותנו, את האנשים שמרגישים שכל נעל היא מלחמה בין יופי לנוחות. כאן אין צורך לבחור. יש גם וגם, ואפילו יותר.

    העיצוב? מינימליסטי, אבל בקטע של "היי, שמתי לב שאת מתלבשת בטוב טעם". לא צעקני, לא מתאמץ. בול באמצע. אני נועלת אותן עם שמלה קלילה לבוקר בשוק, וגם עם ג’ינס וסריג לערב על חוף הים. איכשהו הן משתלבות בכל לוק, כאילו נולדו לזה.

    איך tikki sandals גרמו לי להיפרד מהבלנסטון שלי בלי רגשות אשם

    ועכשיו נדבר על נוחות, כי וואו. הסוליה גמישה כאילו היא עושה יוגה כל בוקר, הרצועות מחזיקות בדיוק במקומות הנכונים בלי להשאיר סימנים, והחומר… אני לא יודעת מה זה בדיוק, אבל אם היו עושים ממנו שמיכות – הייתי קונה.

    חברה אמרה לי שזה נקרא barefoot design, ושזה ממש טרנד עכשיו באירופה. אני לא יודעת מה טרנדי ומה לא, אני רק יודעת שזה הדבר היחיד שאני לא חולצת כשאני חוזרת הביתה. ויש לזה משמעות.

    בכלל, מה שמרשים בטיקי זו ההשקעה הקטנה-גדולה – התפר הקטן שמחוזק בדיוק, הריח הנעים של חומר איכותי, התחושה שאין כאן קיצורי דרך. יש פה מותג שאומר: כן, מגיע לך להרגיש טוב. אפילו אם את רק הולכת לזרוק זבל.

    אז נכון, יש הרבה סנדלים בשוק, ויש כאלה שגם יראו דומים. אבל משהו בטיקי פשוט מרגיש נכון. אולי זו הפשטות, אולי זה הניסיון של מי שיצר אותן – בכל מקרה, אני בפנים.

    ומאז – הן כבר הלכו איתי להופעה בקיסריה, לפיקניק בפארק, ואפילו לפגישה עם האקס (נראה לי שהן עשו רושם יותר ממני).

    בקיצור – אם את (או אתה!) מחפש נעליים שלא תצטערי שנעלת, כנסי לבדוק את tikki sandals. אל תגידי שלא הזהרתי.

  • למה Tikki שינו לי את ההליכה – ולא רק בקיץ

    בואו נפתח בכנות: לא חשבתי שאי פעם אכתוב פוסט על סנדלים. כלומר, סנדלים זה כזה… פונקציונלי. משהו שזורקים על הרגל בדרך למכולת, או כשאין כוח לנעול נעליים "אמיתיות". אבל תנו לי לספר לכם סיפור קטן על איך זוג Tikki אחד גרם לי להסתכל על כל זה קצת אחרת.

    הכל התחיל בטיול (ובשלפוחית לא קטנה)

    לפני כמה חודשים נסעתי לטיול קצר בצפון – כזה שהתחיל ב"נלך קצת בנחל" והסתיים ב"שיט, לא הבאתי נעליים נורמליות". הייתי עם סנדלים חמודים שקניתי ברגע של חולשה אופנתית, והם נראו מהמם בתמונות, אבל אחרי שעה בשטח – הרגליים שלי התחילו למחות. באותו ערב, בזמן שישבתי עם רגליים באגן מים קרים, חברה שלי אמרה לי: "את חייבת לבדוק את tikki sandals, זה הדבר היחיד שאני סומכת עליו בקיץ."

    לא לקח לי הרבה זמן לשכנע את עצמי – אני בלוגרית, אני סקרנית, ויש לי סיבה טובה לקנות עוד זוג נעליים.

    אז מה הסיפור עם Tikki?

    אוקיי, נתחיל בזה שהם מתמחים ב"נעלי barefoot" – שזה אומר: מינימום התערבות של הסוליה, מקסימום תנועה טבעית של כף הרגל. נשמע קצת ניו-אייג'י, אבל אני אומרת לכן (ובלי טון של שכנוע, כן?) – ההבדל מורגש. מהרגע הראשון שמדדתי אותם, הרגשתי כאילו מישהו הסיר לי שכבת פלסטיק מיותרת מהרגליים.

    למה Tikki שינו לי את ההליכה – ולא רק בקיץ

    העיצוב? פשוט ונעים, בלי דרמה מיותרת. אפשר ללכת איתם לשוק או לדייט קז'ואלי – ואנשים דווקא שמים לב. "אלה Tikki?" שאל אותי מישהו בתור לקפה – ואני כזה, "איך אתה מכיר את זה?!"

    (הוא היה פיזיותרפיסט, אגב. מסתבר שהם ממש בעניין.)

    כי נוחות היא לא מילה גסה

    לפני שניסיתי את Tikki, חשבתי שנוחות ואופנה הן שתי מילים שלא אמורות להיכנס לאותו משפט. ואז הגיעו הסנדלים האלה. לא גדולים, לא כבדים, לא כאלה שגורמים לך להרגיש שאת לובשת טכנולוגיה – אבל הם עושים את העבודה.

    בדגמים החדשים שמופיעים באתר של tikki israel, אפשר ממש לראות איך כל רצועה, כל תפר – נבחרו מתוך מחשבה. אין קישוטים מיותרים, אין טריקים – רק חומרים איכותיים, גמישות אמיתית, והתאמה לרגליים שלא מוכנות להתפשר יותר.

    סיפור קצרצר מהחיים (כי מגיע להם)

    לפני שבועיים הייתי באירוע קיץ כזה של חצרות פתוחות – דוכנים, מוזיקה, הרבה הליכה בין רחובות. נעלתי את ה-Tikki שלי, כמובן, כי ידעתי שזה הולך להיות יום של עמידה על הרגליים. באיזשהו שלב, מישהי ניגשה אליי ושאלה "תגידי, זה לא סנדל שטוח מדי? זה לא כואב?"

    עניתי לה בפשטות: "הגוף שלי רגיל לדברים יותר גרועים. Tikki זה הדבר הכי נח לי מאז הכפכף מגיל 12." היא צחקה, וכתבה לעצמה את השם בפלאפון. ואני? המשכתי ללכת, כאילו הרגליים שלי לא עבדו שעתיים ברצף.

    בשורה התחתונה

    אני לא אוהבת לומר לאנשים "לכו תקנו" – זה מרגיש מתאמץ. אבל אני כן אגיד את זה: אם אתם שונאים ללכת עם סנדלים שנראים כמו מכונת נשק, אם נמאס לכם מכאב גב שמתחיל בכריות כף הרגל, ואם אתם פשוט אוהבים להרגיש את הרצפה כמו בני אדם ולא כמו גולשים – Tikki זה משהו ששווה להכיר.

    רק תזהרו – יש סיכוי שתתחילו ללכת יותר, רק כי סוף-סוף נעים לכם באמת.